:: Çizgi Roman Okurları Platformu ::

http://groups.yahoo.com/group/croplatform/

Fırat Demir konuğumuz

Posted by croplatform Mart 17, 2007

Şimdiki konuğumuz Fırat Demir. Suetkafa

   olarak da bilinir kendisi. Hızlı bir çizgi roman okuru ve yazarı. Yan linklerde sayfasını gezmek isteyenler adresini bulabilirler. Uzun keyifli bir sohbet ettik kendisiyle J Çok Uzuuuunnnn J 

Ü – Adınız – soyadınız, sizi yakından tanıyalım. 

F – Fırat Demir, Öğrenci 

Ü – Evvveeettt, sizi böylece yakından tanımış olduk ne hoş… Çizgi romanla ilişkinizi bize biraz anlatsanız…
F – Üst Düzey, uzun süredir seviyeli bir ilişki

Ü – Bu daha açıklayıcı oldu… Ne güzel sohbet ediyoruz değil mi? Ha, ha, ha, ha, ha… Peki ne zaman tanıştınız çizgi romanla, en çok neleri okursunuz?
 

F -İlk tanışmam Alfa‘nın Demir Adam‘ ı, en çok Comics okurum, Savage Dragon ve 80’s serilere hastayım.

 

Ü – Bu mudur yani, bu kadar mı anlatacaklarınız?

 

F – Evet. 

Ü – İyi tamam yormamayım ben sizi. Bari çizgi romandan beklentiniz var mı onu öğrenelim. Belli ki benim sizden beklentim az olmalı madem… 

F – Çizgi Roman’ dan beklentim; gerçekçilikle hayali güzel karıştırması.  

Ü – Çok aydınlatıcı oldu… Nedir arkadaşım senin için çizgi roman (ay daraldım bu muhabbetsizlikten)
F – Çizgi roman benim için başımın üzerindeki konuşma balonu…
 

Ü – Belli, belli… Balon ağzında değil ki anlatasın… Kafanda… Artık ayrıntıları kafana girince öğreniriz olacağı bu… Dur kaçma delmeyeceğim kafanı dur geri dön… Fırat, bu elimdeki matkap ev için kafan için değil. Hem kafanı delsem de balonlar dökülmez merak etme… Gel, kaçmaaaaa… 

 

 ÜMİT KİREÇÇİ

Yorum bırakın