:: Çizgi Roman Okurları Platformu ::

http://groups.yahoo.com/group/croplatform/

Akdeniz’in Turuncusu – Ali Selçuk

Posted by Ozan The Red Ağustos 8, 2007

Geçen ay kitapcıları dolaşırken yeni yayınlar arasında rengi sayesin gözüme takıldı Ali Selçuk’un çizgi romanı. Garip, o ana kadar hiç bir yerde haberini okumadığımdan hemen atladım kitabın üstüne. “Ali Selçuk” eski Gırgır çizeri değilmiydi yahu yoksa karikatür albümü içinmi yaptım tüm bu heyecanı derken sayfaları çevirince Ali beyin harika bir çizgi roman eseri yaratığını gördüm. Fiyatıda güsel 10 ytl, hemen aldım tabii :). Kısaca özetlersek ” Tunus-Marsilya-Niş üçgeninde gelişen politik entrikanın öyküsü.” FAzla kısa oldu 🙂 Siyah-beyaz, büyük boy, kuşe 🙂 Herkese tavsiye ederim arkadaşlar.

Ben DnR ve İnkılab dükkanlarında gördüm eseri, DnR’dan aldım. Aynı zamanda bir cok online kitap satışı yapan sitede de var daha uçuz fiyatlarla üstelik.

İyi okumalar.

OZAN

Yorum bırakın