:: Çizgi Roman Okurları Platformu ::

http://groups.yahoo.com/group/croplatform/

Archive for 19 May 2007

SELEN’in yazarından mesaj var

Posted by croplatform Mayıs 19, 2007

Önümüzdeki günlerde yayınlanacak söyleşinin hazırlıkları sürerken çocuk edebiyatımızın en sevilen yazarlarından sayın Aysel Gürmen SELEN çizgi roman serisine dair mesajını Çizgi Roman Okurlarıyla paylaşmak istemiş:

Ülkemizde çizgi roman yapmak tam bir delilik!

2006 Tüyap Kitap Fuarında Selen‘in ilk çizgi roman sayısı okuyucusuyla buluşmak için Uçanbalık Standında heyecanla beklemeye başladı. Okurlar ellerini ona doğru uzattılar ama ulaşamadılar. Anne babalar, öğretmenler, “Hayııır! Çizgi roman olmaaaz,” diye haykırdılar!

Çocuklar mahzun, Selen mahzun, ben mahzun Tüyap‘ı bitirdik ve Selen‘in ilk sayısını depoya koyduk. Akıllı olan kişi ikinci sayısını kuşkusuz ki yapmazdı. Ama ben “Deli” olduğumdan ikinci sayısını da çıkardım. Üçüncü sayısını da hazırlıyorum. Yurdum insanı çizgi romana eninde sonunda alışacak.

 

 

Nişantaşı Işık İlköğretim Okuluna söyleşiye gittiğimde kütüphaneci Hanım Selen Çizgi romanının ikinci sayısının ne zaman çıkacağını sordu. Şoke oldum. Dolaşımı en yüksek olan kitapmış meğerse. Rafta hiç durmuyormuş…

 

 

 

 

 

 

 

Bir okulun öğrencileri için bile olsa Selen devam edecek… 

Sevgilerimle, 

Aysel Gürmen

Uçanbalık Yayınevi 

Posted in duyurular | Leave a Comment »